måndag 26 september 2016

Snart dags för avresa

På lördag bär det av!
Då kommer jag åka till Tanzania, för att göra en del av min VFU, verksamhetsförlagd utbildning. Detta som komplement till det som jag hittills gjort på gymnasieskolans Fordons- och Transportprogram.

Jag började på Yrkeslärarprogrammet på Högskolan i Skövde våren 2015.
Den dagen hade jag inte en tanke på att det skulle ta mig ut på ett sånt här äventyr!

Jag ska ge lite mer bakgrund framöver, men just nu får det räcka för idag!


Här är läraren Veronica och koordinator Elias från MVTTC på besök hemma,
efter Veteranmotordagen i Odensåker.
MVTTC är Yrkeslärarskolan i Morogoro som jag kommer besöka i Tanzania.
 

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Det ska bli så kul att komma iväg. Var extra kul att få se hur du bor och få smaka dina goda plommon. Jag chattade med Veronica igår och hon skulle kolla med Elias ang hotellet :-) Ses på torsdag.

    SvaraRadera
  3. Vad bra :)) Det var en trevlig utflykt till Logården! Kul att vi hann med ett kort besök hemma också :-)Ses snart!

    SvaraRadera