lördag 1 oktober 2016

Etapp 1 Flying High

Igår kväll kollade jag vad jag har att göra när jag är på plats, det finns uppgifter som hör till också som jag själv bestämt ;-)
Arlanda mellan två terminaler nu. Nattlivet/flyget går via Rom och Addis Abbaba.  Efter sista svängen är vi framme imorrn em vid halv två i Dar Es Salaam. Pigga och fräscha B-) Vi är två studenter till, Mario o Anneli, som har hotell och barn o fritid som inriktning och jag fordon. Väl framme kommer vi fara åt olika håll,delar av tiden.

1 kommentar:

  1. Habari Ulrika!
    Hoppas ni läser varandras för det jag skriver gäller till er alla tre.
    Visst är det intressant att komma in i så många olika sammanhang på en gång. Helheten gör att detaljerna blir mer förståeliga.
    Bra att nui kan bada i värmen.Passa på nu för i Mikumi finns ingen pool.
    Vad roligt att ni gillar maten.
    Råttbesöket avundas jag inte er men annars skulle jag velat vara med.
    Hälsa alla.

    SvaraRadera